ZiemiaSymbolSkylanders.png Scorp ZiemiaSymbolSkylanders.png
Scorp.jpeg
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Debiut Skylanders: SWAP Force

Scorp jest jednym ze skylanderów ziemi.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

SWAP Force[edytuj | edytuj kod]

Przypomina on humanoidowego skorpiona. Ma on zielone skrzypce i kieł. Jest on brązowy i ma on zielony oczy.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Scorp został podniesiony w Salt Flat Islands, niekończącej się równinie skały, gdzie na co dzień jest bardzo gorąco.  Mieszkańcy żyją dla sportu Sting Ball, ekstremalnej grze, w której tylko najlepszy może stać się King of Sting - ten tytuł zdobył wiele razy. Podczas swojej ostatniej gry o mistrzostwo, drużyna przeciwna oszukała za pomocą zaczarowanego klejnotu wody. Ale czar wymknął się spod kontroli i szybko zaszła burza z. Wykorzystując swoje potężne pazury i niewiarygodną zwinność, Scorp dzielnie walczył z rosnącymi wodami aby odzyskać klejnot i rzucić go daleko w chmury, przerywając zaklęcie i zapisywanie wszystkich. Widząc, jak jego umiejętności mogą być wykorzystane do czegoś więcej niż tylko sport, Scorp szybko odszukał i dołączył do Skylanders.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Scorp potrafi zakazywać wrogów swoim jadem. Strzela on zielonymi kulkami z jego skrzypców które zabierają przeciwnikom wiele życia.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]