WodaSymbolSkylanders.png Lob Star WodaSymbolSkylanders.png
Lob-Star Promo.jpg
Gatunek Nieznany
Swap Zone Brak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos Nieznany
Jasne gwiazdy, Gwiazdy walczcie!

 Lob Star jest jednym z dwóch Trap Masterów żywiołu wody.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Lob Star to ciemnoniebieska rozgwiazda z czerwonymi elementami. Ma dwie niebieskie gwiazdy.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Pochodzący z głębin podwodnego królestwa Star City, Lob-Star był szefem kuchni w jego własnej restauracji pięciogwiazdkowej, często gotował dla samego króla ryb. Jednak niewielu wiedziało, że Lob-Star potajemnie trenuje w tajemniczej sztuce walki znanej tylko kilku skorupiaków. Na chwilę, Lob-Star był w stanie utrzymać pokój, a jednocześnie zachowując swoją ukrytą tożsamość. Ale kiedy gigant Lewiatan zagroził pochłonięciem gości Lob-Star uprzedził samego króla ryb, że nie ma wyboru, by ruszyć do działania. Używając każdego triku jakiego tajemnicze szkolenie nauczyło go, Lob-Star pokonał Lewiatana i zawiózł go z Star City. Ryzykując wszystko, Lob-Star został zwerbowany przez Mistrza Eona i dołączyć do Skylanders. Teraz, w zespole Trap Team, on używa swoich potężnych Gwiazd z Traptanium rzucając w każdego, kto zagraża Skylands!

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Statystyki[edytuj | edytuj kod]

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders.

  • Życie: 240 (max. 480)
  • Uzbrojenie: 30 (max. 60)
  • Szybkość: 60 (max. 108)
  • Cios Krytyczny: 40 (max. 90)
  • Siła Żywiołu: 46 (max. 96)

Ataki[edytuj | edytuj kod]

Grafika Nazwa ataku Opis
Lob-Starprimarypower.png Starshooter Naciśnij Atak 1, by strzelić Gwiazdami z Traptanium. Strzały są szybkie i parzące.
Lob-Starsecondarypower.png Boiling Temper Naciśnij Atak 2, by wypuścić parzącą parę. Przytrzymaj Atak 2 a Lob Star, będzie wrzał z wściekłości, zwiększając siłę i szybkość.
Lob-Starbasicupgrade1.png Lob-Star Roll Naciśnij Atak 3, by pędzić i unikać ataków. Pędzi szybciej i dalej, gdy wrze.
Lob-Starbasicupgrade2.png Sharp Shot Nowe Gwiazdy z Traptanium zadają więcej obrażeń.
Lob-Starbasicupgrade3.png Boiling Over Uwalnia parę w czasie wrzenia, by odeprzeć wroga. Naciśnij Atak 2, by wypuszczać więcej pary.
Lob-Starbasicupgrade4.png Lob-Star Express Lob-Star Roll jest szybszy i powala wrogów. Jeśli wrze wypuszcza opóźniony wybuch pary.
Brak Zdjęcia.png Super Stars Kiedy wrze, Gwiazdy z Traptanium zadają większe obrażenia i przecinają wrogów.
Brak Zdjęcia.png Twice the Star Power Trzymaj Atak 1 poczym puść, aby wystrzelić 2 Gwiazdy z Traptanium na raz.
Brak Zdjęcia.png Star Defense Trzymaj Atak 1, by stworzyć więcej Gwiazd z Traptanium do obrony.
Lob-Starpath2upgrade1.png Getting Steamed Po trafieniu przez wrogów, automatycznie uwalnia parę by zadać im obrażenia.
Lob-Starpath2upgrade2.png Self E-Steam Wszystkie umiejętności parowe są silniejsze i zużywają mniej energii wrzenia.
Brak Zdjęcia.png Full Steamed Ahead Zostawia za sobą ślad pary uszkadzający wrogów

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Używa on swoich gwiazd do walki. Rzuca nimi zadając wiele obrażeń przeciwnikom.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]